środa, 14 stycznia 2015

inspiration, hard work, the pursuit of perfection, how to connect it all? Worth it?

Witajcie!
Każdy z nas, każdy człowiek na Ziemi ma to coś w sobie. Ma wyobraznie, czasami duszę artysty, marzenia, coś co wyróżnia go od większości. Potrafi także być samowystarczalny, nie potrzebuje niekiedy drugiej osoby by zrobić coś o czym zawsze marzył, czego pragnął w swoim życiu. Są jednak takie chwile kiedy dana osoba podupada i potrzebuje wsparcia. Gdy chcemy dążyć do idealu, realizowaniu swoich ukrytych pragnień chcemy wtedy by przyjaciel osoba zaufana nas zmotywowala.
Ja osobiście czerpie motywację od osób które są dla mnie idealne pod wieloma względami, inspiruje się nimi, patrzę na nich inaczej niż komuś mogło by się wydawac. Ostatnio pewna osoba napisała taka piękna sentecje która mówi że zacytuję "na naszej drodze pojawiają się osobę, które mamy spotkać ale też te które odejda " .
To zdanie zmieniło też trochę moje podejście do świata rzeczywistego.
Chociaż odnalazlam swoją drogą i nie polegam już na nikim to jednak czas mi dobrze ze jesteś usłyszeć miłe słowo od osoby wartej dla mnie więcej niż milion dolarow. Czasami też tylko ciężka praca prowadzi nas do spelnienia oczekiwań. I tak, zdecydowanie warto.
                                  <3






           

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie rysujesz :)
    zapraszam do mnie : www.wyuczonyoptymizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń