wtorek, 26 maja 2015

strenght lies in our mind

No hej! 
Nasze życie to ciągła wędrówka. Spotykamy na swojej drodze ludzi którzy nas inspirują ale też tych którzy potrafią jeszcze zabrać nam tą inspiracje. Zawsze myślałam i chyba myślę nadal ze moje jednak czemus służy, co prawda rodzimy się by umrzeć ale po drodze przeżywamy najpiekniejsze chwilę, poznajemy nowe miejsca, stajemy sie w pewnym wieku kimś kim od zawsze chcielismy być. 
Jestesm czasami  bardzo ciekawa tego wszystkiego, świata, jego istnienia, natury czlowieka, interesuje mnie każda drobnostka, mam także swój cel do którego daze. I wiek tu już nie ma znaczenia jak mówiłam każdy z nas robi coś bo posiada cel i chce być jak najbliżej niego. W natloku tych słów już nawet się gubię i nie wiem co pisze, mogę chyba tłumaczyć się tym ze taką już moja natura, pisze i ni mogę przestac. Potrafię opisać wszystko, dosłownie. Cóż kocham to robić. Może i ja kiedyś znajdę swoją drogę i dotre do końca mojej życiowej wędrówki? 

*___*
Łapcie także kilka zdjęć, miała być jednolita sesja z outfitem a wyszedł mi mix, chyba jestem cały czas zbyt zakręcona by cokolwiek robić. Jutro mam osiemnastke u jednej z przykaciolek. Mam nadzieję że plany nam wyjdą i wszystko będzie tak jak być miało. 
Dzięki wielkie za każde wejście tutaj 😙












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz